Վերապատրաստման ընդհանուր բովանդակությունը․
- Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող այլընտրանքային հեղինակային կրթական ծրագրերին
- Նախագծային ուսուցում. նախագծերի մշակում, ներկայացում
- Էլեկտրոնային փոստի գործածում․ հիմնական հմտություններ
- Բլոգավարություն․ հիմնական հմտություններ
- Առցանց ուսումնական նյութեր
Վերապատրաստումն իրականացվելու է ֆիզիկական միջավայրում։
Վերապատրաստվողը վերապատրաստմանը մասնակցում է անհատական համակարգչով (նոթբուք,նեթբուքով)։
Վերապատրաստմանը մասնակցելու համար լրացրեք հայտը
Վերապատրաստող մասնագետ՝ Անահիտ Հարությունյան
Էլ. փոստ՝ anahit.harutyunyan@mskh.am
Ծրագիր
Օգոստոսի 23, ժամը՝ 10:00-12:00
Հանդիպան վայրը՝ Մայր դպրոց, ՏՏ լաբորատորիա (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
Վերապատրաստվողներն առաջին հանդիպմանը ներկայանում են որևէ թվային գործիքով՝ նոթբուք, նեթբուք, պլանշետ։
10:00՝ մասնակիցների ընդունում, ծանոթացում, գրանցում
10:15՝ հեղինակային կրթական ծրագրի մեդիամիջավայրի ներկայացում․
mskh.am, «Դպիր» մանկավարժական ամսագիր, Մեդիագրադարան, կրթահամալիրի դասավանդողների, սովորողների ուսումնական բլոգներ, Բլեյան բաց ցանց, ճամբարներ՝ Վաղաշեն, գյուղական, Արատես, լրացուցիչ կրթության, լողափնյա
10։30՝ ծանոթացում վերապատրաստման ծրագրին, էլեկտրոնային փոստի գործածում, հմտություններ, առցանց ուսումնական գործիքների կիրառում։
11։15՝ Այցելություն Արևելյան դպրոց-պարտեզ, Քոլեջ, Գինու և խաղողի դպրոց:
Հեռավար աշխատանք՝
- օրվա լուսաբանում․ պատում, ֆոտոշար, տեսանյութ, ձայնագրություն
- Դպիրի հոդվածների ընթերցում, մտքերի շարադրում․ Անգիրի դպրոցի մեր այլընտրանքը, Հեղինակային ծրագրի ուսուցչի ընտրությունը, Ի՞նչ է խառը (համակցված) ուսուցում-ուսումնառությունը. այլոց փորձի ուսումնասիրություն
Օգոստոսի 24, ժամը՝ 10:00-12:00, հանդիպման վայր՝ Մայր դպրոց, ՏՏ լաբորատորիա (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
10։00՝ Ուսումնական բլոգը որպես ուսուցման արդյունավետ կազմակերպման միջոց․
- բլոգների գրանցում, ակտիվացում
- ծանոթացում բլոգների աշխատասեղանին. dashboard-ի բաժիններ, ֆունկցիաներ, կիրառություններ
- բլոգի արտաքին տեսք
- բաժինների, էջերի բացում
- Իմ մասին էջի լրացում
- բլոգում առաջին նյութի հրապարակում
- բլոգներին ներկայացվող պահանջներ
11։30՝ Քայլք Քայլք կրթահամալիրի քանդակների պուրակով, այցելություն Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Արտասահման
Հեռավար աշխատանք՝
- օրվա լուսաբանում․ պատում, ֆոտոշար, տեսանյութ, ձայնագրություն
- Դպիրի հոդվածների ընթերցում, մտքերի շարադրում․ Բլոգային ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, Բլոգ՝ անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ, Բլոգային ուսուցման առավելությունները, Ուսուցչի բլոգ՝ ուսուցչի գործունեության ու մասնագիտական զարգացման հայելի.
Օգոստոսի 24, ժամը՝ 10:00-12:00, հանդիպման վայր՝ Մայր դպրոց, ՏՏ լաբորատորիա (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
10։00՝ նախագծային ուսուցումը կրթահամալիրում. նախագծային գործունեություն,
ուսումնական նախագծերի մշակում, քննարկում, հրապարակում
11։30՝ Այցելություն Արևմտյան դպրոց-պարտեզ, Ագարակ
Հեռավար աշխատանք՝
- օրվա լուսաբանում․ պատում, ֆոտոշար, տեսանյութ, ձայնագրություն
- Դպիրի հոդվածների ընթերցում, մտքերի շարադրում․ Նախագծային ուսուցում՝ կյանքի դպրոց, Ուսուցման նախագծային մեթոդ, Նախագծային ուսուցում, այլոց փորձից, Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում
Օգոստոսի 25, ժամը՝ 10:00-12:00, Մայր դպրոց, ՏՏ լաբորատորիա (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
Ուսումնական նախագծերի ներկայացում, ուսուցման գործընթացին օգնող հարթակներ, հետաքրքրող հարցեր, վերապատրաստման ամփոփում
Ամփոփում, մասնակիցների ուղղորդում, ճշտումներ հետագա անելիքների շուրջ:
Հեռավար աշխատանք՝
- օրվա լուսաբանում․ պատում, ֆոտոշար, տեսանյութ, ձայնագրություն
- վերապատրաստման ամփոփում
Կայքեր
Մանկավարժական ընթերցարան
Օգնող հարթակներ
Հոդվածների ընտրանի
- Անգիրի դպրոցի մեր այլընտրանքը— Աշոտ Բլեյան
- Ուսուցման նախագծային մեթոդ — Նունե Մովսիսյան
- Նախագծային ուսուցում՝ կյանքի դպրոց -Հասմիկ Ղազարյան
- Նախագծային ուսուցում, այլոց փորձից. Յուրա Գանջալյան
- Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Մարգարիտ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Յուրա Գանջալյան
- Բլոգ՝ անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ-Նվարդ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցման առավելությունները. Գոհար Բալջյան
- Ուսուցչի բլոգ՝ ուսուցչի գործունեության ու մասնագիտական զարգացման հայելի. Անահիտ Հարությունյան
- Ի՞նչ է խառը (համակցված) ուսուցում-ուսումնառությունը. այլոց փորձի ուսումնասիրություն Յուրա Գանջալյան
- Հեղինակային ծրագրի ուսուցչի ընտրությունը-Մարիետ Սիմոնյան