- Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող այլընտրանքային հեղինակային կրթական ծրագրերին
- Էլեկտրոնային փոստի գործածում. հմտություններ
- Նախագծային ուսուցում. նախագծերի մշակում, ներկայացում
- Բլոգավարություն. հմտություններ
Վերապատրաստումն իրականացվելու է ֆիզիկական միջավայրում։
Վերապատրաստվողը վերապատրաստմանը մասնակցում է անհատական համակարգչով (նոթբուք,նեթբուքով)։
Վերապատրաստմանը մասնակցելու համար անհրաժեշտ է լրացնել հայտը։
Վերապատրաստող մասնագետ՝ Լիլիթ Սահակյան
Էլ. հասցեն՝ lilit.sahakyan@mskh.am
Ծրագիր
Մայիսի 17, ժամը՝ 16:00-18:00
Հանդիպան վայրը՝ Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
Վերապատրաստվողներն առաջին հանդիպմանը ներկայանում են որևէ թվային գործիքով՝ հեռախոս, պլանշետ (նոթբուք-նեթբուքների առկայությունը պարտադիր չէ): Բոլոր մասնակիցներն ունենում են անհատական պաշտպանիչ միջոցներ՝ դիմակ, ախտահանող միջոց:
16:00՝ մասնակիցների ընդունում, հաշվառում
16:10՝ հեղինակային կրթական ծրագրի մեդիամիջավայրի ներկայացում
- mskh.am, Մեդիագրադարան, «Դպիր», կրթահամալիրի դասավանդողների, սովորողների ուսումնական բլոգներ, հեղինակային կրթական ծրագրի ներկայացում,
- gmail.com հասցեների բացում, տվյալների ճշգրտում, ծանոթացում վերապատրաստման ծրագրին։
17։10՝ քայլք կրթահամալիրի քանդակների պուրակով, Գինու և խաղողի դպրոց
Հեռավար աշխատանք՝ օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Մայիսի 18, ժամը՝
15:15՝ Հարություն Թոփիկյանի «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախումբի հոբելյանական համերգ. Արտասահման
16:00—18:00, հանդիպման վայր՝ Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
Ուսումնական բլոգը որպես ուսուցման արդյունավետ կազմակերպման միջոց․
- բլոգների գրանցում wordpress.com կայքում
- բլոգների ակտիվացում էլ. հասցեների միջոցով
- ծանոթացում բլոգների աշխատասեղանին. dashboard-ի բաժիններ, ֆունկցիաներ, կիրառություններ
- բլոգի արտաքին տեսք
- բլոգում առաջին նյութի հրապարակում
- բլոգներին ներկայացվող պահանջներ
Հեռավար աշխատանք՝ օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Մայիսի 19, ժամը՝ 16:00-18:00, հանդիպման վայր՝ Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
- նախագծային ուսուցումը կրթահամալիրում. ( Ուսումնական նախագծի մշակման և իրականացման կարգ, ուսումնական նախագծի կառուցվածք )
- ուսումնական նախագծերի մշակում, քննարկում, հրապարակում
Հեռավար աշխատանք՝ Օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Մայիսի 20, ժամը՝ 15:15-18:00, Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
15:15՝ մասնակցություն ուրբաթ-համերգին
16:00Մանկավարժական աշխատողին վերաբերող կարգեր . քննարկում Մանկավարժության կենտրոնի ղեկավար Լուսինե Փաշայանի հետ։
16։30-17:30` ուսումնական նախագծերի ներկայացում, , ուսուցման գործընթացին օգնող հարթակներ, հետաքրքրող հարցեր, վերապատրաստման ամփոփում
Ամփոփում, մասնակիցների ուղղորդում, ճշտումներ հետագա անելիքների շուրջ
Հեռավար աշխատանք՝ oրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Կայքեր
Մանկավարժական ընթերցարան
Օգնող հարթակներ
Հոդվածների ընտրանի
- Անգիրի դպրոցի մեր այլընտրանքը— Աշոտ Բլեյան
- Ուսուցման նախագծային մեթոդ — Նունե Մովսիսյան
- Նախագծային ուսուցում՝ կյանքի դպրոց -Հասմիկ Ղազարյան
- Նախագծային ուսուցում, այլոց փորձից. Յուրա Գանջալյան
- Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Մարգարիտ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Յուրա Գանջալյան
- Բլոգ՝ անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ-Նվարդ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցման առավելությունները. Գոհար Բալջյան
- Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ-Նունե Մովսիսյան
- Ուսուցչի բլոգ՝ ուսուցչի գործունեության ու մասնագիտական զարգացման հայելի. Անահիտ Հարությունյան