Մարտիի 19-22-ը կրթահամալիրում աշխատանքի դիմած մասնագետների քառօրյա վերապատրաստումն էր: Վերապատրաստման մասնակիցները ինն էին՝
- Իվետա Գփոյան, սոցիալական աշխատող
- Լուսինե Հակոբյան, դասվար
- Անահիտ Մելքոնյան, արևելագետ, թուրքագետ
- Գայանե Սարդարյան, ռուս բանասեր ուսուցչի որակավորմամբ
- Միլենա Մանուչարյան, լեզվաբան, անգլերենի մասնագետ
- Ռուզաննա Սարգսյան, իսպաներենի մասնագետ
- Մարիամ Կիրակոսյան, լեզվաբան, հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ
- Մարիամ Հունանյան, իսպաներենի մասնագետ
- Անժելա Մովսիսյան, լեզվաբան, անգլերենի մասնագետ
Վերապատրաստման ընթացքում մասնակիցները՝
- ստեղծեցին անհատական բլոգ, որտեղ հրապարակում են նյութեր,
- ծանոթացան կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրին, միջավայրին, հեղինակային կրթական ծրագրի մեդիամիջավայրին՝ mskh.am, Մեդիագրադարան, «Դպիր», կրթահամալիրի դասավանդողների, սովորողների ուսումնական բլոգներ
- ծանոթացան նախագծային ուսուցմանը, իմացան ինչ է նախագիծը, կազմեցին իրենց նախագծերը,
- ծանոթացան կրթահամալիրում պարերգերի ուսուցման մոտեցումներին, սովորեցին պարերգեր
- մասնակցեցին մեդիաուրբաթ-համերգին:
Մասնակիցների բլոգներն են՝
- Իվետա Գփոյան, սոցիալական աշխատող
- Լուսինե Հակոբյան, դասվար
- Անահիտ Մելքոնյան, արևելագետ, թուրքագետ
- Գայանե Սարդարյան, ռուս բանասեր ուսուցչի որակավորմամբ
- Միլենա Մանուչարյան, լեզվաբան, անգլերենի մասնագետ
- Ռուզաննա Սարգսյան, իսպաներենի մասնագետ
- Մարիամ Կիրակոսյան, լեզվաբան, հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ
- Մարիամ Հունանյան, իսպաներենի մասնագետ
- Անժելա Մովսիսյան, լեզվաբան, անգլերենի մասնագետ
Մասնակիցները ծանոթ էին ու հիացմունքով էին խոսում կրթահամալիրի մանկավարժական մոտեցումների մասին: Մեդիահմուտ էին, արագ յուրացրեցին բլոգավարության հմտությունները, ընթացքում բլոգներում հրապարակեցին քառօրյա վերապատրաստման մասին պատմող նյութեր, լուսանկարներ, տեսանյութեր: Վերապատրաստման վերջին օրը ներկայացրին իրենց կազմած նախագծերը, որոնք հրապարակված են մասնակիցների բլոգներում: Ակտիվ, ոգևորված ու ստեղծական միջավայրում անցան վերապատրաստման չորս օրերը: