
- Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող այլընտրանքային հեղինակային կրթական ծրագրին
- Էլեկտրոնային փոստի գործածում. հմտություններ
- Նախագծային ուսուցում. նախագծերի մշակում, ներկայացում
- Բլոգավարություն. հմտություններ
Վերապատրաստումն իրականացվելու է ֆիզիկական միջավայրում։
Վերապատրաստվողը վերապատրաստմանը մասնակցում է անհատական համակարգչով (նոթբուք,նեթբուքով)։
Վերապատրաստող մասնագետ՝ Գրետա Բակունց
Էլ. փոստ՝ g-bakunts@mskh.am
Հեռախոսահամար՝ 098-58-10-79
Ծրագիր
Օգոստոսի 25, ժամը՝ 10:00-12:00
Հանդիպան վայրը՝ Մայր դպրոց, «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 25)
Վերապատրաստվողներն առաջին հանդիպմանը ներկայանում են որևէ թվային գործիքով՝ հեռախոս, պլանշետ (նոթբուք-նեթբուքների առկայությունը պարտադիր չէ): Բոլոր մասնակիցներն ունենում են անհատական պաշտպանիչ միջոցներ՝ դիմակ, ախտահանող միջոց:
10:00-11:10` մասնակիցների ընդունում, գրանցում
11:10-11:40՝ հեղինակային կրթական ծրագրի մեդիամիջավայրի ներկայացում
mskh.am, Մեդիագրադարան, «Դպիր», կրթահամալիրի դասավանդողների, սովորողների ուսումնական բլոգներ., Լողափնյա բաց փառատոնային ճամբարներ
gmail.com հասցեների բացում, տվյալների ճշգրտում, ծանոթացում առցանց ուսուցման հարթակին, հանդիպման հարմար հարթակի ընտրություն, գրանցում։
11։40-12։30՝ Քայլք կրթահամալիրի քանդակների պուրակով, Գինու և խաղողի դպրոց
Հեռավար աշխատանք՝ օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Օգոստոսի 26, ժամը՝ 10:00—12:00, հանդիպման վայր՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 38/1)
10:00-11։ 00՝ ուսումնական բլոգը որպես ուսուցման արդյունավետ կազմակերպման միջոց․
- բլոգների գրանցում wordpress.com կայքում
- բլոգների ակտիվացում էլ. հասցեների միջոցով
- ծանոթացում բլոգների աշխատասեղանին. dashboard-ի բաժիններ, ֆունկցիաներ, կիրառություններ
- բլոգի արտաքին տեսք
- բլոգում առաջին նյութի հրապարակում
11։00-12:00` նախագծային ուսուցումը կրթահամալիրում. ուսումնական նախագծերի մշակում
Հեռավար աշխատանք՝ օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Օգոստոսի 27 , ժամը՝ 10:00-12:00, հանդիպման վայր՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 38/1)
10։00 — 11։00՝ բլոգավարություն
- անհրաժեշտ խրվակների ավելացում
- բլոգում նյութի տեղադրում (հղումներ, կցվող ֆայլեր, կցանկարներ, յութուբյան հղումներ, embed կոդեր և այլն)
- «Իմ մասին» էջի լրացում
- բլոգի բաժինների բացում
- բլոգներին ներկայացվող պահանջներ
11:00-12:00` նախագծային գործունեություն, նախագծերի պատրաստում, քննարկում, հրապարակում
Հեռավար աշխատանք՝ Օրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Օգոստոսի 28 , ժամը՝ 10:00 — 12:00, հանդիպման վայր՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ (հասցեն՝ Ա. Բաբաջանյան 38/1)
10:00 — 11:00` ուսումնական նախագծերի ներկայացում, , ուսուցման գործընթացին օգնող հարթակներ, հետաքրքրող հարցեր, վերապատրաստման ամփոփում
11:00- 12:00- Ամփոփում, մասնակիցների ուղղորդում, ճշտումներ հետագա անելիքների շուրջ
Հեռավար աշխատանք՝ oրվա լուսաբանումը պատումի, ֆոտոշարի, ձայնագրությունների տեսքով:
Մանկավարժական ընթերցարան
Օգնող հարթակներ
Հոդվածների ընտրանի
- Անգիրի դպրոցի մեր այլընտրանքը— Աշոտ Բլեյան
- Ընտանեկան դպրոցում ուսումնական առարկան ընտանիքի կյանքն է -Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան
- Ուսուցման նախագծային մեթոդ — Նունե Մովսիսյան
- Նախագծային ուսուցում՝ կյանքի դպրոց -Հասմիկ Ղազարյան
- Արդյո՞ք ես 21-րդ դարի ուսուցիչ եմ -Յուրա Գանջալյան
- Նախագծային ուսուցում, այլոց փորձից. Յուրա Գանջալյան
- Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Մարգարիտ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում. Յուրա Գանջալյան
- Բլոգ՝ անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ-Նվարդ Սարգսյան
- Բլոգային ուսուցման առավելությունները. Գոհար Բալջյան
- Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ-Նունե Մովսիսյան
- Ուսուցչի բլոգ՝ ուսուցչի գործունեության ու մասնագիտական զարգացման հայելի. Անահիտ Հարությունյան
- Հեռավար կրթություն և ընտանեկան դպրոց. Ելենա Սարգսյան
- Դասավանդողի ինքնակրթություն. Էմանուել Աղջոյան
- Առցանց հարթակը միավորում է. Մարգարիտ Սարգսյան
- «Ձայնադարանը»՝ երաժշտական մեդիադաշտը հարստացնող գործիք-Հասմիկ Մաթևոսյան
- Երբ դասարանում ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաներ կան — թարգմանություն անգլերենից՝ Յուրա Գանջալյան
- Ներառական կրթություն. կանադական փորձից, թարգմանություն ֆրանսերենից՝ Աննա Մարության
- Երաժշտությամբ ուսուցումը՝ համընդհանուր ներառականության օրինակ-Հասմիկ Մաթևոսյան
- Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգ
- Ճամփորդությամբ, առանց շահերի ոտնահարման ուսուցում -Մարթա Ասատրյան
- Ճամփորդությունները` կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ -Տաթև Մելքոնյան
- Ճամփորդությունը՝ ուսումնական գործունեության կարևոր բաղադրիչ-Լոիսինե Գասպարյան
- Ճամփորդությամբ ուսուցում։ Այլոց փորձի ուսումնասիրում — Յուրա Գանջալյան
- Ճամփորդական նախագծերի օրինակներ
- Ուսումնական ճամբարի կազմակերպման կարգ
- Ջա˜ն, ճամբար ջան-Աշոտ Բլեյան
- Ուսումնական ճամբարները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում-Լուսինե Գասպարյան
- Մանկության խաղերը՝ բնականոն կրթության ճանապարհ-Հասմիկ Մաթևոսյան
- «Ազգային, բակային, մանկական, ծիսական խաղեր, խաղիկներ»- Մարինե Մկրտչյան
- Հեռավար ուսուցման գործիքներից. առարկայական ֆլեշմոբ-Լուսինե Փաշայան
- Ստուգատեսի` որպես ուսումնական գործունեության կազմակերպման կարգ
- Ստուգատեսի բովանդակություն՝ ըստ տարիքային խմբերի-Գևորգ Հակոբյան
- Ստուգատեսային գործունեություն առաջին դասարանից-Արմինե Մնացականյան
- Գործունեության գնահատման համակարգ— Նունե Մովսիսյան
- Խարտոց—Սուսան Մարկոսյան
- Քննություն—Գևորգ Հակոբյան
- Նորից նույն թեմայով—Սուսան Մարկոսյան —
- Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում—Աշոտ Տիգրանյան
- Սուսան Մարկոսյան՝ հատվածներ Ջոն Թեյլոր Գատոյի «Մարիոնետների ֆաբրիկա»-ից
- Հասմիկ Ղազարյան — Գնահատումը կրթությունը կազմակերպելուն օժանդակ միջոց
- Քնարիկ Ներսիսյան — Որտեղի՞ց է սկսվում ինքնագնահատումը